Translate

יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

ברוכים הבאים לבלוג שלי

מי לא מתעורר כל בוקר מבצע חיש קל איתחול נתונים מהלילה של מי אני , מה אני וישר נגזרת של כל זה מ 1 ל- 100 ,נותנת איך ייראה היום שלי, האחד בן 40 , רואה-חשבון עם משכורת יפה אך רווק ,השני מרוויח "מינימום" אך יש לו משפחה גדולה וחמה והשלישי ללא פרוטה וללא משפחה אך בריא בגופו ונפשו וכו'.....וכו'...., וריאציות של אין סוף.


אז מה בבלוג, כתוצר של מי שאני מגדיר את עצמי כ "חולה על החיים" וכל ההתנסחויות והדעות הן שלי אליכם  באופן אינדיוידואלי ,חושב שלמעשה תכלית החיים זה לא מה ש 99.99%  מהאנושות חיה ונושמת בחלוקה לזמנים של 24 שעות ביממה, אין ספק שהמציאות המערבית הקפיצה את כולנו למקום ששכחנו לרגע אחד להביט(כן כן להוריד את העיניים המהנייד) על הסביבה מטה מעלה שמאל ימין ולבחון את את הנעשה והטבעי אם בדרך של בהייה בזמן המתנה בתחנה או תוך כדי ריצת בוקר מרעננת והכי חשוב, באמת הכי חשוב להיות עם הקרובים שלך, עם הילדים והאישה, המתנה הכי גדולה.
לפנות את עצמנו לטיולים, כן גם בארץ, יש כאלה המעדיפים לדלג על נופי ארצנו ולחוות את העולם שזה מצוין אך בד"כ יקר, לדאוג לבריאות טובה ועל כך אכתוב ואפרט המון כי ללא אבן יסוד זו לא נוכל להגשים את כל השאר.
קצת על עצמי, בן 35 נשוי פלוס שתי בנות, מהנדס במקצועי, מכור למשפחתי ולבריאות טובה: ריצות ארוכות, שחייה, אופניים וכמובן תזונה מעולה (כבר חודשיים בתזונת "פלאו" שעליה ארחיב בפוסט מכובד).
בבלוג יסופר על כל מה שעושה לנו טוב בוודאות ללא קסמים, כנגזרת מראיית עולמי, ספורט(בעיקר ריצות), בריאות(בעיקר תזונה) ואיך אפשר בלי קצת טבע וטיולים.

נתראה בקרוב, שרון.


 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה